Презентовано електричного робота, який очищає 120 тис. м² дороги на одному заряді

Компанія WeRide представила Robosweeper S1, компактну автономну підмітальну машину для вологого і сухого прибирання на відкритому повітрі. Robosweeper S1 оснащений 360-градусними датчиками й камерами, що забезпечують всебічну обізнаність. Він також має функції виявлення сліпих зон, розпізнавання світлофорів та інтелектуального запобігання зіткненням. Повного заряду акумуляторної батареї вистачає на площу прибирання в 120 000 кв. м. Robosweeper S1 може працювати разом з вуличними бригадами або поодинці, безшумно прибираючи тротуари цілодобово.

У першій половині 2022 року WeRide оголосила про виробництво автономної підмітальної машини Robosweeper S6. Автомобіль із четвертим рівнем автономності за SAE і розміром із фургон не мав рульового колеса і педалей. Транспортний засіб обробляв дані від бортових датчиків завдяки обчислювальній платформі штучного інтелекту NVIDIA і підключався до хмари для віддаленого планування, управління та відстеження. Robosweeper S6 може використовуватися на основних міських дорогах. Він ще не надійшов у продаж, але було побудовано і протестовано понад 50 прототипів.

До цієї моделі тепер приєднався новий, більш компактний і витончений робот під назвою Robosweeper S1. Він призначений для вологого і сухого прибирання на відкритому повітрі. Він може очищати парки, тротуари, зелені доріжки, береги річок і навіть смуги руху. Разом з Robosweeper S6, розгорнутим на головних міських дорогах, S1 утворює комплексне, повністю безпілотне рішення, що охоплює транспортні магістралі, другорядні дороги та допоміжні смуги руху.

Повільно рухомий електромобіль має довжину 2570 мм (без урахування передніх щіток) і радіус повороту 2,7 м. Він побудований на базі протестованої платформи автономного водіння WeRide. Платформа оснащена 360-градусними датчиками й камерами, які забезпечують всебічну ситуаційну обізнаність. Крім того, електромобіль оснащений функціями виявлення сліпих зон, розпізнавання світлофорів та інтелектуальними функціями запобігання статичним або рухомим перешкодам.

Повного заряду акумуляторної батареї вистачає на площу в 120 000 кв. м. S1 оснащений баком для води місткістю 400 літрів і сміттєвим баком місткістю 240 літрів і може автоматично вивантажувати зібране сміття в спеціальні точки утилізації, а також повертатися на базу для поповнення води або підзарядки акумулятора.

Запуск у Гуанчжоу цього тижня знаменує собою початок комерційного впровадження цього автономного санітарно-технічного рішення. WeRide повідомляє, що низку контрактів на S1 вже укладено.

WeRide була заснована у 2017 році колишнім головним науковим співробітником лабораторії автономного водіння Baidu і має операційні центри в Кремнієвій долині, ОАЕ, Сінгапурі та Китаї. Раніше компанія представила роботаксі, безпілотний автобус Robobus і безпілотний електричний вантажний мінівен Robovan. Попри те, що безпілотні автомобілі вже проїхали мільйони кілометрів по всьому світу, обіцянка повсюдного їх використання ще не виконана. Але в Китаї безпілотні таксі вже більш поширені, ніж в інших країнах. Це пов’язано із зусиллями таких компаній, як AutoX і Baidu, які активно розвивають технології безпілотного водіння.

Більше публікацій за темою