Вчені створили метод видобутку срібла зі старих сонячних панелей

Новий спосіб дав змогу витягти 99% срібла з відпрацьованих фотоелементів.

Італійські вчені з Університету Камеріно розробили дешевий і високоефективний метод видобутку срібла зі старих сонячних панелей. Дослідження опубліковано в науковому журналі Environmental Technology & Innovation.

Команда використовувала активовану основу персульфату в поєднанні з аміаком, щоб відокремити срібло від міді в електричних ланцюгах відходів сонячної енергетики.

Щоб визначити правильну кількість кожного з матеріалів для використання в процесі, дослідники провели кілька реакцій з використанням різних змінних, таких як концентрація аміаку, зберігаючи при цьому постійними інші змінні, такі як швидкість перемішування і температура.

Після серії експериментів учені знайшли правильне поєднання чинників – аміак у концентрації 0,5 моль на літр і персульфат калію в концентрації 0,2 моль на літр. Реакція тривала одну годину і забезпечила відділення 85% срібла в тестовому зразку.

Потім команда провела електроосадження-окислювально-відновну заміну, щоб довести частку отриманого срібла до 98,7%.