Естонська компанія Ampler випустила перші у світі електровелосипеди з гніздом USB-C, вмонтованим безпосередньо у раму. Нові моделі Nova й Nova Pro можна заряджати за допомогою звичайного зарядного пристрою для ноутбука, а також підзаряджати інші ґаджети через те саме гніздо. Про це йдеться в матеріалах The Verge.
Головна новація цих моделей полягає у використанні гнізда USB-C Power Delivery 3.1, що забезпечує зарядку потужністю до 140 Вт. Це дає змогу використовувати стандартний зарядний пристрій для ноутбука, оминаючи потребу у додаткових зарядних.
Електровелосипеди устатковано акумуляторами на 48V 336Wh, що заряджаються лише за три години – значно швидше, ніж у більшості конкурентів із подібними батареями, які потребують п’яти годин або й більше.
Обидві моделі мають електродвигуни потужністю 250 Вт, що дають змогу розвивати швидкість до 25 км/год. Компанія пропонує три розміри кожної моделі, щоб забезпечити комфортну посадку для велосипедистів різної статури.
Базова модель Nova має шини розміром 27,5 дюйма. Удосконалена модель Nova Pro оснащена більшими 28-дюймовими колесами й приводом Gates Carbon. До того ж Nova Pro має 10-швидкісну трансмісію Shimano Deore, що робить її придатнішою за різних умов їзди.
Використання стандартного роз’єму USB-C для заряджання має екологічний вимір – користувачам не потрібно купувати додаткові зарядні пристрої, що зменшує кількість електронних відходів.
Обидві моделі вже можна попередньо замовити в Європі, а постачання розпочнеться у червні. Модель Nova коштує 2990 євро, а Nova Pro – 3490 євро.
USB-C стає дедалі поширенішим стандартом у різних категоріях пристроїв, і тепер ця технологія з’явилася й в електровелосипедах, що спрощує їхнє використання та входження в екосистему сучасних ґаджетів.
Варто зауважити, що ринок інноваційних електровелосипедів активно розвивається. Нещодавно компанія DJI, відоміша своїми квадрокоптерами, також увійшла у цей сегмент, представивши електровелосипед Amflow PL. Новинка отримала карбонову раму, середньомоторний двигун Avinox, батарею зі швидким заряджанням і низку розумних функцій, що свідчить про зростання зацікавленості технологічних компаній у персональному електротранспорті.