Науковці відкрили новий вид доісторичних кішок

За звичками Magerifelis peignei схожі з сучасними піренейськими рисями.

Палеонтологи з Національного музею природничих наук у Мадриді оголосили про виявлення раніше невідомого доісторичного виду кішок. Ссавці жили на планеті в епоху середнього міоцену – близько 15,5 млн років тому. Дослідження вчених опубліковано в «Журналі палеонтології хребетних».

Вид кішок, який отримав назву Magerifelis peignei, належав до підгрупи малих кішок. За звичками, вважають учені, вони були схожі з сучасними піренейськими рисями. Як вважають дослідники, ці доісторичні ссавці були здатні полювати на досить велику здобич, з якою сучасні кішки впоратися не зможуть.

Особливостями цього виду також був крихітний нижній другий кутній зуб, який відсутній у переважної більшості сучасних кішок. Вага тварин, імовірно, становила понад 7,5 кг.

Викопні рештки нового виду знайшли недалеко від Мадрида ще у 2007 році. Вченим знадобилося багато років, щоб вивчити скам’янілості й встановити, що це абсолютно новий вид тварин.

Примітно, що знайдені кістки добре збереглися. Як підкреслили археологи, на сьогодні це одна з найповніших скам’янілостей ранніх котячих – було виявлено щелепу і всі зуби, крім різців.