Вчені знайшли ідентичні сліди динозаврів на протилежних берегах Атлантики

Однакові відбитки лап динозаврів виявили за 6000 км один від одного.

Міжнародна група палеонтологів під керівництвом фахівців з Південного методистського університету (SMU) в Техасі (США) знайшла збіжні набори слідів динозаврів раннього крейдяного періоду на протилежних берегах Атлантичного океану. Про це повідомляється на офіційному сайті наукової установи.

Науковці виявили понад 260 слідів, що показують, де наземні динозаври востаннє могли вільно переміщатися між Південною Америкою та Африкою мільйони років тому. Це сталося до того, як два континенти розділилися.

За словами фахівців, відкриті відбитки лап стародавніх ящерів збіглися за віком, формою та геологічними даними. Сьогодні ці позначки віком 120 млн років розділяє відстань близько 6 тис. кілометрів.

Африка і Південна Америка почали розділятися близько 140 мільйонів років тому, внаслідок чого вздовж слабких місць у земній корі, які існували раніше, утворилися тріщини, звані розломами. Вони відокремилися від стародавнього суперконтиненту Гондвана, який, своєю чергою, відколовся від ще більшого масиву суші під назвою Пангея.

Коли тектонічні плити під Південною Америкою та Африкою розсунулися, магма з мантії Землі піднялася на поверхню, створивши нову океанічну кору, оскільки континенти відсунулися один від одного. Порожнечу, що утворилася, заповнив Південний Атлантичний океан.