Астрономи пояснили відсутність ознак інопланетян

НАСА: позаземні цивілізації можуть використовувати непомітні технології.

Астрономи з Центру космічних польотів імені Годдарда НАСА пояснили видиму відсутність ознак позаземних розвинених цивілізацій. Згідно зі статтею, опублікованою в журналі The Astrophysical Journal, інопланетяни можуть використовувати більш непомітні технології для збору енергії та відмовитися від будівництва гігантських структур на кшталт сфери Дайсона.

Дослідники використовували супутникові дані для моделювання планети, схожої на Землю, з різними рівнями покриття кремнієвими сонячними панелями. Потім учені оцінили, чи будуть сонячні панелі слугувати техносигнатурою, яку міг би виявити майбутній телескоп НАСА Habitable Worlds Observatory.

Виявилося, що для виявлення сонячних панелей, що покривають близько 23 відсотків площі суші на екзопланеті, знадобилося б кілька сотень годин спостережень. Однак для забезпечення високого рівня життя населення чисельністю в 30 мільярдів людей було б достатньо покриття сонячними панелями всього близько 8,9 відсотка площі.

Цей результат ґрунтується на припущенні, що просунуті цивілізації могли б використовувати кремній для створення сонячних панелей через його поширеність і ефективне перетворення сонячного світла в електрику. Однак, якщо інопланетяни використовують інші джерела енергії, такі як ядерний синтез, це може зробити техносигнатуру кремнієвих батарей ще непомітнішою, що ускладнить їхнє виявлення.