Британський автовиробник McLaren представив лінійку електричних гірських велосипедів, що складається з чотирьох моделей: Extreme 600, Extreme 250, Sport 600 і Sport 250.
Extreme 600 став найпотужнішим у світі електричним гірським велосипедом для бездоріжжя з двигуном 600 Вт, крутним моментом 161 Нм, піковою потужністю 852 Вт і максимальною швидкістю 32 км/год.
Усі моделі оснащені повністю карбоновими рамами, екраном управління, 12-ступеневими трансмісіями (електронними на Extreme 600 і Extreme 250 та механічними на Sport 600 і Sport 250), гідравлічними дисковими гальмами й фірмовими колесами з карбоновими ободами. Ціни на велосипеди варіюються від $7950 до $11 950.
Вихід відомих автомобільних брендів на ринок велосипедів – не новина. В останні роки з’явилися велосипеди, створені у співпраці з такими автомобільними брендами, як Aston Martin, Lamborghini та Porsche. Сам McLaren раніше об’єднався з компанією Specialized для випуску відразу двох неелектричних шосейних велосипедів.
Нова лінійка електричних гірських велосипедів автовиробника складається з двох основних моделей: Extreme з повною підвіскою і хардтейл Sport. Обидві моделі доступні у варіантах із двигуном потужністю 600 і 250 Вт. Усі чотири велосипеди, розроблені інженерами McLaren, мають повністю карбонові рами та оснащені екраном управління, графіка якого імітує приладові панелі автомобілів. Цей екран інтегрований у цільне карбонове кермо.
Extreme 600 вартістю $11 950 вважається найпотужнішим у світі електричним гірським велосипедом для бездоріжжя. Його двигун потужністю 600 Вт, розташований посередині, забезпечує крутний момент 161 Нм і пікову потужність 852 Вт. Максимальна швидкість з електроприводом становить 32 км/год. Як і інші моделі, він пропонує чотири режими електричної допомоги: Off, Eco, Trail, Sport і Race. Живлення забезпечується літій-іонним акумулятором місткістю 48 В/14,5 Ач/720 Вт-год, інтегрованим у нижню трубу рами. Інформації про час заряджання і тривалість роботи на одному заряді поки що немає.
Велосипед поставляється з 12-ступеневою трансмісією з електронним перемиканням передач SRAM XX Eagle AXS; вилкою RockShox Lyrik Rush RC з ходом 160 мм; заднім амортизатором RockShox RS Deluxe Select+ з ходом 145 мм; 4-поршневими гідравлічними дисковими гальмами SRAM G2 RE; і фірмовими колесами з карбоновими ободами (29 дюймів спереду і 27,5 дюймів ззаду), взутими в шини Pirelli Scorpion Enduro. Модель також оснащена вбудованою фарою на 1550 люмен, що, можливо, надмірно збільшує вагу мотоцикла. Виробник вагу моделей не вказує.
Sport 600 за $8950 відрізняється від Extreme 600 відсутністю задньої підвіски, 12-ступеневою механічною трансмісією SRAM GX Eagle і вилкою RockShox Pike Rush RC з ходом 140 мм.
Моделі Extreme 250 за $10 950 і Sport 250 за $7 950 оснащені практично тими самими компонентами, що і їхні потужніші аналоги. Єдина очевидна відмінність полягає в менш потужних, але більш енергоефективних двигунах на 250 Вт.