McDonald’s випустив плівковий фотоапарат у дусі Fujifilm

Пристрій справжній і розрахований на 27 кадрів.

Китайський McDonald’s потішив любителів техніки несподіваним анонсом – брендованою камерою. Її створили разом із найбільшим світовим виробником фототоварів Fujifilm, повідомляє Digitaling.

Фотоапарат плівковий і одноразовий. Він розрахований на певну кількість кадрів (судячи з даних на упаковці, на 27). Щойно ліміт вичерпано, плівку потрібно витягти й віддати на проявлення, а сам пристрій – викинути.

Відомо, що McDonald’s випустив 8000 екземплярів фотоапарата. Кожен із них має унікальний номер, який написаний на корпусі поруч із впізнаваним логотипом мережі швидкоїжі.

Пристрій зроблено за образом і подобою камери Fujifilm Quick Snap, вперше випущеної в 1986 році. Цей одноразовий плівковий фотоапарат за перший рік продажів розійшовся тиражем понад один мільйон одиниць. Девайс мав попит у фотографів-аматорів у всьому світі.

Новинку від McDonald’s можна знайти тільки в Китаї. Її роздавали як виграш у місцевому торговому центрі наприкінці березня – на початку квітня. Пізніше деякі магазини почали перепродавати пристрій за 198 юанів. У перекладі за курсом це майже 1100 гривень.

Цікавий факт: 9 власників камери зі щасливим номером зможуть отримати річне членство в OMcKin. Це китайська профспілка, яка дає змогу безплатно харчуватися в McDonald’s.

Більше публікацій за темою