У Китаї стартував продаж першого електрокара від Xiaomi

Корпорація Xiaomi почала продажі свого першого електромобіля SU7 у Китаї, його вартість у базовій комплектації становила 215 900 юанів ($29 900), передає Bloomberg із посиланням на презентацію гендиректора компанії Лей Цзюня.

Xiaomi SU7 доступний у 29 містах Китаю, постачання почнуться наприкінці квітня, пише CarNewsChina. Електромобіль доступний у трьох комплектаціях.

Стандартний SU7 – седан із розгоном до 100 км/год за 5,28 секунди. Він працює на акумуляторі BYD Blade місткістю 73,6 кВтг, запас ходу – 700 км.

Xiaomi SU7 Pro коштуватиме 245 900 юанів ($34 000) – стільки ж, скільки Tesla Model 3 у Китаї, зазначає CarNewsChina. Він розганяється до 100 км/год за 5,7 секунди, місткість його батареї CATL CLTC – 94,3 кВт-год, запас ходу – 830 км.

Також доступний SU7 Max, вартість якого становить 299 900 юанів ($41 500). Він розганяється до 100 км/год за 2,78 секунди, працює на батареї CATl Qilin місткістю 101 кВт-год, запас ходу – 800 км.

Свій перший електромобіль Xiaomi представила наприкінці 2023 року. 12 березня, коли корпорація анонсувала старт продажів SU7, акції Xiaomi в Гонконзі злетіли в ціні на 12%. До закриття торгів у Гонконзі акції Xiaomi коштували 14,94 гонконзького долара ($1,9; +1,22%). Інвестори прихильно поставилися до рішення Xiaomi урізноманітнити свій бізнес, крім категорії смартфонів, але для неї це абсолютно нова категорія, і корпорації належить багато чого довести, пише Bloomberg.

Крім Xiaomi, вийти на ринок електромобілів планувала Apple. Однак у лютому стало відомо, що американська компанія закриє проєкт із розробки свого електрокара. За даними Bloomberg, керівництво Apple засумнівалося, що електромобіль забезпечить норму прибутку, яку компанія зазвичай отримує від своїх продуктів, а рада директорів була стурбована витратами сотень мільйонів на рік на проєкт. Лей Цзюнь під час презентації заявив, що не очікував, що Apple піде і що Xiaomi буде підтримувати пристрої американської компанії.

Ринок електромобілів, що колись швидко розвивався, з його величезними можливостями та підтримкою у вигляді субсидій перетворився на арену з високою конкуренцією, зазначає Bloomberg. У Китаї домінують такі виробники електрокарів, як BYD і Tesla, і їхня цінова війна чинить тиск на дрібніших гравців, пише агентство. Xiaomi зробила ставку на електромобілі в той час, як зростання їхніх продажів у Китаї сповільнилося, вказує Bloomberg. За прогнозами Китайської асоціації легкових автомобілів, постачання автомобілів на нових джерелах енергії дилерам у 2024 році збільшаться на 25%, до 11 млн одиниць. Для порівняння: у 2023 році зростання становило 36%, у 2022-му – 96%.

Аналітики Bloomberg Intelligence прогнозували, що середня ціна SU7 може скласти 220 000-260 000 юанів (близько $30 700-36 200). Лей Цзюнь згадував, що хоче, щоб SU7 був «найкрасивішим, найбільш керованим і найрозумнішим седаном вартістю до 500 000 юанів». Гендиректор Xiaomi заявляв, що SU7 має скласти конкуренцію електромобілям Tesla Model S і Porsche Taycan Turbo, вартість яких у Китаї починається від 698 900 юанів (близько $97 500) і 898 000 юанів (приблизно $125 000) відповідно.

Більше публікацій за темою