У США заборонили використовувати AI-голоси під час телефонних дзвінків

Федеральна комісія зі зв’язку США (FCC) заборонила використовувати голоси, створені за допомогою штучного інтелекту, у роботизованих дзвінках. Про це повідомляє видання Mediasat.INFO.

Відтепер прокурори штатів можуть вживати заходів проти шахраїв, які клонували голоси жертв за допомогою ШІ. Використання клонованих голосів без згоди абонента переслідуватимуть згідно із Законом про захист споживачів від телефонної реклами.

Наразі голоси, створені ШІ, можна буде використовувати тільки за згодою абонента або в екстрених цілях. Нинішня постанова FCC роз’яснила, що клоновані голоси теж опиняться поза законом.

Примітно, що генеральні прокурори штатів і раніше могли переслідувати телефонних шахраїв за економічні злочини, шантаж, тиск тощо. Саме шахрайство і так було підсудною справою. Однак тепер клонування голосу в злочинних цілях стало окремим злочином і підставою для притягнення до відповідальності. FCC вперше запропонувала заборонити використовувати ШІ-голоси в автоматичних дзвінках минулого місяця.

«Зловмисники використовують голоси, згенеровані штучним інтелектом, у небажаних дзвінках роботів, щоб вимагати гроші у вразливих членів сім’ї, наслідувати знаменитостей і дезінформувати виборців, – повідомила голова FCC Джессіка Розенворсель. – Тепер у генеральних прокурорів штатів з’являться інструменти для боротьби з таким шахрайством і захисту суспільства від нього та дезінформації».

Тема телефонного шахрайства з ШІ привертає багато уваги у США через останні події. Наприкінці січня деяким жителям Нью-Гемпшира зателефонували нібито від імені президента Джо Байдена і запропонували не з’являтися на виборчих дільницях на президентських праймеріз штату. Розслідування встановило, що за дзвінком стояли техаські компанії Life Corporation і Lingo Telecom. FCC видала наказ про припинення протиправних дій Lingo Telecom, яка передала дзвінок.

Більше публікацій за темою